Ayapuri Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Jaja, så hadde jeg akkurat kjørt dama på jobb. Parkerer utenfor Rimi og skal til å ta ut nøkkelen av tenninga. Nøkkelen fikk jeg nesten ikke ut, montro hva det var forno? Pytt pytt, tenker jeg og går inn for å handle det jeg skal ha. Kommer ut igjen, setter nøkkelen i tenninga, men nei. Får satt på tenninga(lys og alt fungerer), men da jeg skal starte den er det ingen respons. Åpna motorrommet, og fikk en til å hjelpe meg med å starte. 1 tikk fra releet til starteren, men starteren gjør ingenting. Fikk så dyttet bilen igang, dette var da ikkeno problem. Noen som vet om dette betyr at jeg må bytte starter? eller er det noe annet muffins? Håper på hjelp. MVH Ken Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Gi starteren et kakk, høres ut som innslaget har hengt seg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 garrantert innslaget ja..ha med deg en hammer i bilen, slik at du kan gi den ett kakk hvis den ikke er villig :D hadde samme problemet selv med forrige bilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Evt. demonter og rens eller bytt starter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 støtter det de andre har sagt - hadde samme problem for noen mnd siden .. Slå til den med en hammer så virker den noen dager til ... men må bare få skaffet deg en ny Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 ugh..det var jo ikke lett. Ingen som bor i Fredrikstad/Sellebakk som ville tatt seg en tur da? :D Forsøkte å slå, men ingen respons fordet. Jaja, blir vel ny/gammel starter på meg da. Først skal jeg renske ut et par andre muligheter først. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Start kabel direkte inn på starteren ... for å se at det ikke er innslaget ... uansett så er det ikke mye å gjøre med disse starterene .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Siden du hadde problemer med å få ut nøkkelen, kan det jo være noe galt med tenningslåsen din. Min henger seg også opp noen ganger, har derimot ikke hatt problemer med å starte. Er jo flere hakk på tenninga, 0=stille, 1=lys og strøm går på, 3= strøm til starter. Kanskje prøve å gi direkte strøm til starteren. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Klikker det i startern da du vrir på nøkkelen? Hvis ikke så sjekk om den får strøm til innslagsreleet. Den tynne ledningen på starteren. Høres ut som def starter ja. Husk å sjekke batteripolene, hvis de er løse/ irr`a så kan det "lure" deg til å tro at starteren er def. :) Asim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Sjekk jordinga i samme slengen Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Takker og bukker. Får prøve å få det gjort i morgen. Så kommer jeg med tilbakesvar da. Alt jeg trenger å få gjort i dag er å få løpt bilen i gang..hehe :D MVH Ken Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Da har jeg forsøkt å tjuvkoble bilen, noe som ikke fungerte i det hele tatt. Ingen gnist, og ingen lyd fra starteren. Mest sannsynlig at det er starteren som har tatt kvelden.. :( Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Samme problem har jeg også! :> Vært og handla og ingenting skjedde, kom bare lys i dashen men ingen respons :\ Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg