Håkon A Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Tenkte jeg skulle gi dere litt credit for dette. dette gjør forumet veldig bra, flott at dere tenker på dette når dere er på treffa...og ikke minst sitter hjemme og redigerer i ettertid for å lage noe kult. takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Takk takk, De er alt for snille. Blir nok flere bilder fra meg i tiden som kommer. EDIT: Hadde vært fint med en kommentar her... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Takk takk, De er alt for snille. Blir nok flere bilder fra meg i tiden som kommer. EDIT: Hadde vært fint med en kommentar her... glad jeg ikke sitter på isdn :D hehe... edit : Håkon A : bra tiltak å lage felles tråd for fim og blider fra ulike treff (Våler osv) slik dere har gjort på portalen :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by volvo242TIC glad jeg ikke sitter på isdn :D hehe... edit : Håkon A : bra tiltak å lage felles tråd for fim og blider fra ulike treff (Våler osv) slik dere har gjort på portalen :D ja...må si meg enig. ble bra det. :) skal vel takke fcuk for det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg