andei Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Kjøpte meg Golf II GL, 1.8l for en liten stund siden, og har som de fleste blitt helt frelst når det kommer til styling og tweaking av bil. Tenkte bare jeg skulle høre om noen hadde litt peiling på hva slags motorer jeg kan få stappet ned, under panseret. Hadde vært gøy å få gjort i stand bilen, for så å se om jeg får litt mer for den når den skal byttes ut. Suggestions? Ville forresten også satt stor pris på generelle tips rundt bilen. (nå har jeg redigert posten 3 ganger allerede, pga. skrivefeil, så nå gir jeg opp om det er fler) Siter Andreas Kofstad Webutvikler http://www.comart.no ---------------------------------- '88 Golf II GL, 1.8l (nogenlunde stjålet for øyeblikket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Disse motoralternativene er det folk flest bruker å putte inn i golf/jetta: 1. Gti 8v 2. Gti 16v 3. G60 (kan lett bygges om til turbo) 4. 1.8T 20v 5. Vr6 Eller så har man de som tar den helt ut og slenger nedi en v8'r Dette er i en Jetta men det finnes også en fwd v8 golf i Usa. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 ser ut som deler av torpedoveggen er kuttet bort i den jettaen.. lite heldig da.. :rolleyes: var en som bygge om en 325 til 335 her.. da kutta han bort nesten heler torpedoveggen.. tok ikke lange tiden før alt tok fyr.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Jooey ser ut som deler av torpedoveggen er kuttet bort i den jettaen.. lite heldig da.. :rolleyes: var en som bygge om en 325 til 335 her.. da kutta han bort nesten heler torpedoveggen.. tok ikke lange tiden før alt tok fyr.. Denne jetta'n er rwd så for å få plass til girkasse og mellomaksel så må man kutte litt. De som har byggd den har nok byggd ny tunell, hvis ikke så knekker vel bilen ..... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Jooey ser ut som deler av torpedoveggen er kuttet bort i den jettaen.. lite heldig da.. :rolleyes: var en som bygge om en 325 til 335 her.. da kutta han bort nesten heler torpedoveggen.. tok ikke lange tiden før alt tok fyr.. Gikk en 525 som var " 550" her - eneste grund til at den ikke ble godkjent var avgifter ... men nok om disse hitler kjerrene Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg