Acoustic Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Link til bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djBadboY Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Er ikke 22 k litt mye for denne?:eek: Siter peugeot 205 1,1 - gatas skrekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hvordan kan du spørre om noe slikt uten å ha sett bilen engang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 fordi det er en helt standard gsi 1,8 !!!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djBadboY Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Ja, finner dem strøkne med samme km eller lavere for under 20 k. Siter peugeot 205 1,1 - gatas skrekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Vil det si at han ikke får lov til å prøve og selge den for 22k ? Forbanna idioter, la tråden hans være i fred hvis dere ikke engang er intr. i bilen, tror ikke dere ville vært så happy hvis folk kom og slang dritt i salgs-trådene deres. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Takker Jorgen! Gidder ikke engang å komme med en forsvarstale, det blir liksom bare for dumt... Skjønner egentlig ikke hvorfor folk gidder å betale f. eks 30k for en 85-86' kadett 1,8 som er bygget om til en 2l. Hvem vet hvem som har tuklet med driten? Er den liksom verdt det? Og en rimelig strøken orginalbil som jeg har brukt uendelig med tid og penger på å gjøre i den stand den er i, ikke er verdt 20k? Skjønner godt at det er krig i verden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djBadboY Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 er interessert i bilen, syns bare prisen var noget stiv. Siter peugeot 205 1,1 - gatas skrekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 bilder av de tingene jeg snakket om ? :rolleyes: Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djBadboY Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 dessuten, jorgen, er det et rimelig drøyt innlegg du har som slenger mye mer dritt enn vi "idiotene" visstnok har gjort. Tulling Siter peugeot 205 1,1 - gatas skrekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by djBadboY dessuten, jorgen, er det et rimelig drøyt innlegg du har som slenger mye mer dritt enn vi "idiotene" visstnok har gjort. Tulling Det jeg prøvde og si var at han prøver og selge bilen sin, og da behøver ikke dere komme og si at man finner mer strøkne biler med mindre km. til en bedre pris, hvordan kan man si at man finner en bil som er mer strøken enn denne, når man ikke engang har sett bilen? Og ifølge det selger sier, skal den være i god teknisk stand, og lite rust, noe som er vanlig på litt eldre biler. Tenk deg om før du skriver. Og ikke ta deg så forbanna nær at jeg skriver idiot, det er tekst for faen. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djBadboY Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Ditto til deg. Jeg sier jeg er interessert i bilen, men syns prisen er litt stiv. Jeg vet og at det er sjelden med gamle biler uten rust, det gjør vel de fleste andre og. Siter peugeot 205 1,1 - gatas skrekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg