millhouse Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Har 4 stk av disse felgene til salgs. Orginale momo 5,5/13 med senter kopp. Et par er kantkjørte så det må påberegnes noe opppussing hvis de skal bli strøkne. Tror disse er litt sjeldne. Finnes i Oslo. BUD ønskes Bilder : Fiat felg Ligger nedest på siden :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Kan man bruke dekkene som står på eller? Og hvilke størrelse er det på dekkene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Dekkene som sitter på er ubrukelige,men nye kan skaffes. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Dice Og hvilke størrelse er det på dekkene? Og jeg spør igjen.....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Dice Og jeg spør igjen.....;) Jeg vet ikke,har ikke giddi og sjekka det iom at de var så dårlige.:D Men de sitter på 5,5" felg,så det er ikke store greiene.De har sitti på en Uno turbo. Kan sjekke det eksakt opp i løpet av dagen Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg