KaiFred Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 har et sett med blekk og sideblinkers (vw, audi,skoda) som jeg ikke har bruk for lenger. helt nye lykter (røkfargete/lett sota) samt blekk til innsveising rundt og ledninger. bare å skjære ut, sveise inn, koble til -> tut og kjør kr 300,-? :) bilde Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Er de innfelt i blekket, eller er det bare vanlig hull. Hvis du skjønner? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by nissan s13 Er de innfelt i blekket, eller er det bare vanlig hull. Hvis du skjønner? de er innfelt, blir ikke helt slett med karrossen, men fortsatt innfelt.. :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Kan overføre 400 til deg i morgen, hvis du er int. i å sende i post? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by nissan s13 Kan overføre 400 til deg i morgen, hvis du er int. i å sende i post? ittno problem :) send meg info på kaifred@online.no så sender jeg deg kontonr osv :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 betalte under 300,- for slike nye jeg uten noen som helst form for rabbat :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Hvor da??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Gou betalte under 300,- for slike nye jeg uten noen som helst form for rabbat :rolleyes: ja, hvor? blekk og lykter? :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by KaiFred ja, hvor? blekk og lykter? :) aah.. var uten blekk ;) da jeg ikke trengte det... autospar.no :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Gou aah.. var uten blekk ;) da jeg ikke trengte det... autospar.no :cool: akkurat, les bedre gjennom neste gang ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by KaiFred akkurat, les bedre gjennom neste gang ;) hadde nok en dårlig dag da jeg "raste igjennom" forumet for og leite etter folk jeg kunne skrive/klage til :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 hvis noen skulle trenge flere blinkerser så har jeg 2 stk helt identiske som de KaiFred selger, men dette er KaiFred sin tråd, så de som skal ha får kjøpe hans, evt. etternølere kan kjøpe mine.. de er forresten uten blekkplate! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 hehe...selge blinklys med blekkplate..ja det var jo et påfunn :D Trenger jo bare å gjøre små modifiseringer med festet til blinklyset, så er alt i orden:) det gjorde jeg, brukte ikke mer enn 10min. :) sveising og utskjering tar jo mye lenger tid. well mvh Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 ørhm mister :D disse blinklysene skal være senket inn i karrosseriet.. se på bildet eller en golf 4,5 eller no sånnt.. så skjønner du nok tegninga :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 hehe, joda, tok jo helt feil der jeg, andre blinklys jeg da skjønner jeg:D er det mulig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg