Gå til innhold

Øk 15-17" felger 4*108

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hmm....litt usikker, ville ha 7000,- for de før de fikk den "store" kantkjøringa på venstre felg foran pluss litt smått rundt om. kanskje rundt 5000,- ?...er usikker på hvor mye prisen faller p.g.a kantkjøring. Dekkene er hvertfall nesten nye, brukt første gang denne sessongen.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kjøper di, men må vente til jeg har vært på verkstedet med bilen. Må se hvor mye penger jeg har igjen etter besøket.

Present: 1993 Audi 80 2.3

 

"Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80"

 

xHonda Accord 1981 (Super bil)

------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger dekka med? kan gi deg et bud på rundt 4000+ kantkjøring er ikke bra.. spesielt ikke hvis det er vibrasjon fra felgen.

men det er opp til deg, vett bare at kantkjørte felger synker noe så inni helv*** i pris.. en kamerat av meg kjøpte helt nye MOMO Sport felger (17") med dekk og de var kantkjørte ikke mye men litt og di sank fra 8000 til 3000.. di var faktisk ganske fine og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 225-45/18 toms falken dekk med 18toms Oz Chrono (?) felger til salgs..4*100 og 4*108..7,5tom brede...alle dekkene er nye..3bulker i felgene, men de rettes opp før ett eventuelt salg! gi bud.. (ps..INGEN RIPER I DEM!)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. skal tenke på det.. får 50% rabatt på nye felger og dekk hos johs lunde dekk så da kommer jeg ned i ca 6-7k klassen for nye 17" med dekk, men dette er jo 18".. men som sakt, skal tenke på det. er også gira på "acoupe" sine felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oorzako

følger dekka med? kan gi deg et bud på rundt 4000+ kantkjøring er ikke bra.. spesielt ikke hvis det er vibrasjon fra felgen.

men det er opp til deg, vett bare at kantkjørte felger synker noe så inni helv*** i pris.. en kamerat av meg kjøpte helt nye MOMO Sport felger (17") med dekk og de var kantkjørte ikke mye men litt og di sank fra 8000 til 3000.. di var faktisk ganske fine og!

dekkene følger med ja !

Er ikke noe vibrasjon fra felgen. Er bare ett hakk i ene eiken, ingen bulker eller noe sånt. Så er det jo litt kantkjørt på nesten alle tror jeg, men det er sånn typisk kantkjøring. Bare noen riper.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår