srednA Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Jeg lurte på hvordan man legger ut bilder her? profilen også? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 bruk http://www.photobucket.com for å laste opp bilder og kopier linken også trykker du på img der hvor du skriver beskjeder osv.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 bare for å teste Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Legge ut bilde på profilen: Gå inn på user cp.. også trykker du på edit options: Der står det change avatar også trykker du på browse og du velger hvilket bilde du vil ha.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Noen i mod-teamet burde legge ut en guide for hvordan man gjør dette. Dukker jo opp en ny tråd om "hvordan få bilde av bilen sin?" trettiåtte ganger i uka. 1 ________________________________ 2 _____________________________ 3 ____________________________ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 ok, fant det, det er bare det at jeg hadde for stort bilde.... That image is too large. The maximum dimensions are 120 by 120 pixels. Jeg klarer ikke få det så lite med mitt kamra jeg, må vel kansje ta det med en mobil da Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Gratisprogram som resizer bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 hmmm. hvordan fungerer det programet.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg