Magnar Auestad Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Her har dere en forsmak på det nye prosjektet mitt. Første gang jeg brusher alt fra grunnen av. Hva syns dere? Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 jeg synes den fronten der var litt vel lav....den så jo ut som ei middels låvedør.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 bra den. men det så vel litt rart ut når fronten var så lav i forhold til resten. Men fronten var bra laget synes jeg da. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnar Auestad Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ja den er litt lav, men så har jeg jo bare modda froten til nå. skal modde resten og. kommer tilbake med oppdateringer. Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 som de andre har sagt så er fronten veldig lav..men den er veldig bra laga..fortsetter du sånn på bilen så blir den veldig bra..keep up the good work Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnar Auestad Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Her er en oppdatering av Shelbyen min... Alt er brusha utenom felgene og sidepipen. Har laga brønnen på bakfelgen selv. Den er ennå langt i fra ferdig, så kom gjerne med innspill om hva som er bra og hva som kunne vert bedre... Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 den ble fin den, men jeg synes du skulle gjort noe med fronten, den ser så stor og tom ut..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by jallis den ble fin den, men jeg synes du skulle gjort noe med fronten, den ser så stor og tom ut..... Noen har kufanger, andre har sauefanger... Så og ut som en bærplukker :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Se der ja, det ser ut som den bilen der er designa av en amerikaner, ser mandig ut Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Legg i et par riller i fronten så du har noen detaljer der, kanskje et par lys i rillene? Så må du øke kontrasten på felgene, dem er jo grå i forhold til resten av bilen. Ellers veldig pent. kan bli bra!! Fiks litt på det eksosrøret :) Så det ser ut som det går litt utover, if you know what i mean! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 litt blåskjær i felgene og litt riller eller noe lignende i frontfangern på siden ihvertfall hadde hvert tøft Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnar Auestad Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Nå har jeg oppdatert med den nyeste versjonen Har lagt inn luftinntak på siden av fronten pluss økt kontrasten på felgene. Har også prøvd meg med gitter i fronten, gi tilbakemelding om dere syns det ser bra ut eller om det skulle vert annerledes. Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 mye berde. nå ser den bare ut som en utegrill... fiks noe solid i bunnen av bærplukkeren din, noe sånt som originalen,hvis du skjønner. Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Bilen skriiiker etter hovedlyktene sine.. heh.. om det designmessig skal bli riktig :) ellers meget bra Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnar Auestad Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 det er jo bare til å bygge om ekstralysene :) Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg