Rieger Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Noen som har bilde av en Golf 1 med sveiset bakluke?? Edit: Fant en(bare to min etter jeg laget topic), men vil gjerne se flere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 vil du se golf mk1 eller mk1 cab? jeg har sveiset igjen lås, visker og emblem på min mk1 gti og vurdere å sveise skilt, lås og emblem på cabben! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 hentet fra Demonvw Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 her er min mk1 bakluke.. litt pussing gjenstår Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 "Vanlig" mk1 jeg mente, men tok med caben fordet. Var sånn som den siste bilen jeg tenkte på. Hvor skiltinnfellinga gikk i et med resten av bakenden. Må si at det tok seg utrolig bra ut på cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Har en liggende vist noen vil kjøpe...vanskelig å få sendt kanskje (",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg