drturbo Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Er det ikke litt "dustete" å svare på en slagsannonse, hvor samme objekt kan fåes kjøpt billigere? Hvis en person selger et objekt for dyrt, så er vel det opp til vedkommende, og det er jo absolutt helt frivillig å kjøpe noe som helst? Beklgare avsporinga. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by drturbo Er det ikke litt "dustete" å svare på en slagsannonse, hvor samme objekt kan fåes kjøpt billigere? Hvis en person selger et objekt for dyrt, så er vel det opp til vedkommende, og det er jo absolutt helt frivillig å kjøpe noe som helst? Beklgare avsporinga. Tommy Nei, JEG beklager avsporinga. Slike ting har selvfølgelig ikke noe å gjøre i en salgs-thread, og jeg må bare be IPturbo om unnskyldning siden jeg har vært så storkjeftet og Eplekjekk-På-Forumene-Øyvind-Style™ igjen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Denne er fremdeles til salgs, 8500;- Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Er det T3-flens på denne? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 du skriver at det er 64 a/r hus på denne men på bildet står det jo 70 ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Det er T25 flens på turboen. .64A/R på eksosen. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 men på bilde nr 1 så står det A/R. 70 ..... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Ja, og det er på kompressor delen av turboen. .64A/R er på turbin delen (eksos) av turboen. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 aha... dont know much about this :) jeg har tatt meg friheten av å poste annonsen din på ett annet forum og btw. Håper det går bra. Sender deg PM om noen er intr. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg