grubbel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by sirsnare nesten sånn..Ikke helt 100% http://home.online.no/~h-snare/Bilen/Bagasjerom/nesten-ferdig3.jpg hvordan hifonics forsterker er det? er du fornøyd? og hvor får man kjøpt de i norge? ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Slenger da opp ett par bilder jeg også, har ikke kommet så langt som å montere det på nytt da :) http://www.bilteknikk.net/bilder/anlegget.JPG http://www.bilteknikk.net/bilder/anlegget2.JPG Tvilsomt at 6x9'ene skal monteres da, men de er da med på bildet.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Jay hvordan hifonics forsterker er det? er du fornøyd? og hvor får man kjøpt de i norge? ;) Konsept ACR Norge på Hamar selger Hifonics i Norge. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Jay hvordan hifonics forsterker er det? er du fornøyd? og hvor får man kjøpt de i norge? ;) Ja,som Soundstream Arosa sa, acr på hamar selger hifonics..Det er en Hifonics Andromeda IV125 ..Meget fornøyd,men den kosta "flæsk" da..Så den måtte bare være bra..:p Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 montro om de har noen url? fant ikke url når jeg søkte, kunne tenkt meg hifonics brutus 1500D mr soundstream arosa, sykelig mye anlegg i bilen din, så den på lørdag. så mangler du litt dashbord :D men rusten var på plass så jeg :D så sykt ut ;) lurer på hvordan karosseribulker skapt av for mye bass ser ut ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Jay montro om de har noen url? fant ikke url når jeg søkte, kunne tenkt meg hifonics brutus 1500D mr soundstream arosa, sykelig mye anlegg i bilen din, så den på lørdag. så mangler du litt dashbord :D men rusten var på plass så jeg :D så sykt ut ;) lurer på hvordan karosseribulker skapt av for mye bass ser ut ;) Brutus 1500 har fått mye skryt rundt om i USA i hvertfall... Snakk med Vegard Tangen og si at du vil ha en skampris på en Generation XX Colossus :D Det var ikke sykelig mye anlegg i bilen min på lørdag... bare 3 forsterkere og 1 batteri... mangler myyye Rusten er plass ja... 215/40-16 passer ikke på en Arosa så da sprekker lakken... den skal uansett lakkes om rimelig snart så det løser seg greit. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 syke mann! hehe, så den colossus saken på ebay :D du må ha excursion for å få plass da ;) du har bare sykelig sykt bygge :p gale mann ;) er bilen godkjent for så mye vekt? :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Tenkte akkurat på det med vekt.. Bilen min veier egentlig 1650kg med anlegget veier den 1880 anlegget veier da 230kg. Og dvs at jeg mister 37hk...! Egentlig ganske ille, det merkes for å si det sann! Synd mann ikke kan få både i pose og sekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 da er det bra at teensa i baksetet bare veier 3x50kg ;) men vekt er drit ja, siste 2 ukene har vært uten anlegg, der jeg før dunka nedi i fartsgrensen i humpene kan jeg ligge 10-20 over helt fint :o Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Jay syke mann! hehe, så den colossus saken på ebay :D du må ha excursion for å få plass da ;) du har bare sykelig sykt bygge :p gale mann ;) er bilen godkjent for så mye vekt? :D Hifonics har vel egentlig mista litt rykte nå etter dem ble kjøpt opp av ett annet billig merke husker ikke hvilket. Som satser mere på kvantitet enn kvalitet! Men klart det er ett tøft merke! "Power from the Gods" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 samme gutta som har crunch har vel hifonics, men hifonics er dyrere enn crunch og har endel andre produkter, virker som det fortsetter der crunch stopper? ikke vet jeg :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Jay syke mann! hehe, så den colossus saken på ebay :D du må ha excursion for å få plass da ;) du har bare sykelig sykt bygge :p gale mann ;) er bilen godkjent for så mye vekt? :D Jeg mener Vegard sa at den var 112cm bred.... Hadde fint fått plass i Seat`en... de to tarantulane er jo 130cm tilsammen.. Det blir ikke mere moro enn det man lager selv.. skal skille seg litt ut da.. Så da ut som at det fikk "litt" oppmerksomhet selv om den stop parkert litt på siden med alt igjennlukket :D Bilen er ikke godkjent for så mye vekt.. det går jo også bort litt på bakseter, batteri foran, deksler, hattehylle, sikkerhetsbelte bak osv.. men så kommer det "litt" inn igjen også da Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 er det noen som har noen formeninger om de firkanta Kicker Solo Baric L5 subbene ? tenkte kanskje å anskaffe meg en 12" i den serien siden de kan brukes i små kasser. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Nautiluz Hifonics har vel egentlig mista litt rykte nå etter dem ble kjøpt opp av ett annet billig merke husker ikke hvilket. Som satser mere på kvantitet enn kvalitet! Men klart det er ett tøft merke! "Power from the Gods" Med Generation XX serien så satser de skikkelig på kvalitet da. Helt fra jeg var bitteliten tælp så er det to forsterkere som jeg alltid har hatt lyst på... Soundstream Tarantula og Hifonics Coloussus... nå har jeg Tarantulane :op Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Jeg mener Vegard sa at den var 112cm bred.... Hadde fint fått plass i Seat`en... de to tarantulane er jo 130cm tilsammen.. Det blir ikke mere moro enn det man lager selv.. skal skille seg litt ut da.. Så da ut som at det fikk "litt" oppmerksomhet selv om den stop parkert litt på siden med alt igjennlukket :D Bilen er ikke godkjent for så mye vekt.. det går jo også bort litt på bakseter, batteri foran, deksler, hattehylle, sikkerhetsbelte bak osv.. men så kommer det "litt" inn igjen også da du slipper senkesett Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg