kniff Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 hvor mangen cc er de grønne dysene til g60 på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by kniff hvor mangen cc er de grønne dysene til g60 på??? For små til turbo vist du skal kjøre litt trykk. det er de minste dysene som er leverte til g60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 De grønne er 191,9 g/min(0 280 150 905). Disse har jeg sett oppgitt til 280 og 240 cc/min ved 3 bar. Hvis ikke jeg husker feil har de grå Bosch nr 0 280 150 923 og er oppgitt til 240 g/min ved 3 bar. Med de formler jeg har skal det tilsvare 324 cc/min ved 3 bar. Har sett andre steder at de oppgis til 308, 326 og 349 cc/min. 240 g/min har jeg fått fra Bosch Norge. De grønne er 191,9 g/min(0 280 150 905). Disse har jeg sett oppgitt til 280 og 240 cc/min ved 3 bar. Temperatur de er testet ved spiller også inn. Vet at Pitstop bruker chip beregnet på Ford Motorsport red-tops til de grtå dysene og de fungerer meget bra sammen. Selvsagt blir dette justert inn med bredbåndslambda. Har både 315 cc Simens Deka og 440 cc Bosch dyser på lager. Disse er bedre egnet for turbo, med passende chip og justering med bredbåndlambda selvsagt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 ja det bør funke med de grå helt til du begynner å lade over 1,2bar ca.. da er det vell i det minste laget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Rallye ja det bør funke med de grå helt til du begynner å lade over 1,2bar ca.. da er det vell i det minste laget.. Nå er det ikke ladetrykket som bestemmer om dysene er store nok da.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Polo Classic Nå er det ikke ladetrykket som bestemmer om dysene er store nok da.... Nåhar jo ikke jeg sagt at det er det som anvgjør det. heller men det er en grei tommelfing regel. skal ikke begynne å snakke om luft mengde osv men som sagt en pekepin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 RALLYE : har sendt deg pm noen ganger,men har ikke fått svar... står du har full inboks.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by kniff RALLYE : har sendt deg pm noen ganger,men har ikke fått svar... står du har full inboks.... hmm det var snedig.. det er et eller annet som ikke er helt som det skall være med profilen. min.. men prøv nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by kniff RALLYE : har sendt deg pm noen ganger,men har ikke fått svar... står du har full inboks.... vist ikke kan du sende meg en mail på: stian.sele@tiscsali.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg