Gå til innhold

g6o dyser

Ranger emnet


kniff

Anbefalte innlegg

De grønne er 191,9 g/min(0 280 150 905). Disse har jeg sett oppgitt til 280 og 240 cc/min ved 3 bar.

Hvis ikke jeg husker feil har de grå Bosch nr 0 280 150 923 og er oppgitt til 240 g/min ved 3 bar. Med de formler jeg har skal det tilsvare 324 cc/min ved 3 bar. Har sett andre steder at de oppgis til 308, 326 og 349 cc/min. 240 g/min har jeg fått fra Bosch Norge.

 

De grønne er 191,9 g/min(0 280 150 905). Disse har jeg sett oppgitt til 280 og 240 cc/min ved 3 bar. Temperatur de er testet ved spiller også inn.

 

Vet at Pitstop bruker chip beregnet på Ford Motorsport red-tops til de grtå dysene og de fungerer meget bra sammen. Selvsagt blir dette justert inn med bredbåndslambda.

 

Har både 315 cc Simens Deka og 440 cc Bosch dyser på lager. Disse er bedre egnet for turbo, med passende chip og justering med bredbåndlambda selvsagt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rallye

ja det bør funke med de grå helt til du begynner å lade over 1,2bar ca.. da er det vell i det minste laget..

 

Nå er det ikke ladetrykket som bestemmer om dysene er store nok da....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår