Skillz2k Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Tror du skal bare gi ham de 15 % ekstra og be han ryke og reise og aldri anbefale til noen som helst. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 jettamaster: malte han svart eller i andrefarger? ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Jeg fikk også tilbud av en lakkerer på lakking av en front. Da jeg kom for å hente den etter lakkering skulle han ha avtalt pris + MVA. Ikke akktuelt ja seg, vi hadde en avtale osv..Han måtte gi seg, og jeg betalte avtalt pris:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by mono jettamaster: malte han svart eller i andrefarger? ;) malte???:confused: :confused: vist det er svart arbeid du meiner så er det nei. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 mente svar arbeid ja, men 15 000,- da var dette for hele bilen eller? ifølge lakkereren jeg bruker som jeg kjenner godt ville total prisen for en hellakkering havnet her. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by mono mente svar arbeid ja, men 15 000,- da var dette for hele bilen eller? ifølge lakkereren jeg bruker som jeg kjenner godt ville total prisen for en hellakkering havnet her. avtalen var at eg skulle pusse ned bilen og han skulle lakkere. prisen totalt var 5500kr pluss moms. + at han skulle skifte ny ruta til meg. men når eg ringte til dei i går så skulle dei ha 15000kr totalt for alt. men no har det ordnet seg. betaler bare 500kr ekstra altså 10000kr. så no er eg fornøyd. skal hente bilen i mårra og til helga bilr det montering:D :D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Gratulerer med seieren :D Husk bilder etter montering. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 du kan no lese om prosjektet mitt. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=31116 legger ut bilder der. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg