marius242R Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 DaButcher: Tror du hadde likt min '84 GLT da.. er akkuratt som du beskriver.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 personlig, må jeg si jeg liker ett lufteinntak i sammarbeid med helsnute panser og GLT, matt, sort grill. [/b] kansje du liker den gamle fronten min da: jeg liker denne bedre, mer racing liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Dre Racing@ kansje du liker den gamle fronten min da: ja, fett! digg nr-skilt også, lett å huske det nr'et :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by DaButcher ja, fett! digg nr-skilt også, lett å huske det nr'et :-) dessverre så hugde jeg den bilen i fjor høst, det var en original turbo bil å! ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hvor mye får jeg igjen for denne da tror dere? Følgende er gjort: Fjernet chrome-lister, mange nye superflex-foringer bak og noen foran, nye motorfester, Bilstein bak (gått ca 3500 km), Lesjöfors senkesett rundt hele, Gule justerbare foran (Monteres snart), hvite blinkers + mye annet smårask.... Kan også eventuelt selges med en turbomotor i tillegg... Vurderer dessverre å kjøpe meg tysk varebil.. :eek: Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by bozzo Hvor mye får jeg igjen for denne da tror dere? Følgende er gjort: Fjernet chrome-lister, mange nye superflex-foringer bak og noen foran, nye motorfester, Bilstein bak (gått ca 3500 km), Lesjöfors senkesett rundt hele, Gule justerbare foran (Monteres snart), hvite blinkers + mye annet smårask.... Kan også eventuelt selges med en turbomotor i tillegg... Vurderer dessverre å kjøpe meg tysk varebil.. :eek: tysk varebil? wtf? kjøp deg en 145 express! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg