Baldrick Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 100% strøkne stoler vurderes solgt. Nypris er 4200 hos Crazytuning. Førerstol brukt ca 2 mnd, den andre ca 2 timer. Med vipp slik at de også kan brukes i 2 dørs bil. Selges for 5000 kroner. Kan selges med VW/Audi understell for 1000 kr ekstra. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Flere bilder: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Intrisert i å bytte i strøkent Corradointeriør? Svart og grøntspraglete Karman interiør? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Mange interesert men ingen har komt med penger enda så de er fortsatt til salgs! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 hvor i landet holder du til? Evt frakt fra der du holder til og til porsgrunn? PRIS!? Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Er veldig interessert, men penger er et problem i øyeblikket! Du får ha meg i baktankene hvis du ikke har fått solgt de innen en uke eller to, har sikkert penger da ;) Har du hatt de i caben din? passer de bra i golf 1, eller blir de litt store?? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Har mer eller mindre solgt de, dvs jeg venter på at kjøperen skal overføre penger. Dersom dette mot formodning ikke skjer er stolene til salgs igjen, men selger da kun MED VAG understellet da jeg igår bestilte nye stoler som allerede har understell. Kan isåfall sende over hele landet med posten, koster 2x183 kroner i porto. Størelsemessig er de perfekte også i Golfen, blir ikke for store :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Baldrick Har mer eller mindre solgt de, dvs jeg venter på at kjøperen skal overføre penger. Dersom dette mot formodning ikke skjer er stolene til salgs igjen, men selger da kun MED VAG understellet da jeg igår bestilte nye stoler som allerede har understell. Kan isåfall sende over hele landet med posten, koster 2x183 kroner i porto. Størelsemessig er de perfekte også i Golfen, blir ikke for store :) aarrrg.. de var sykt fete! skikkelig bra pris også :( menmen, lite sannsynlig at jeg får de da, men gi beskjed i TILFELLE! Henrik Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Kan være interessert, har du solgt de???? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Da var alt håp ute for de som hadde lyst på stolene... har nå fått penger for de ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg