ThAMaZTeR Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by mfafa Så for meg at de brukte trucken til badass drifting! :D :D Hei. Ville bare nevne at dem kjørte stoooor amerika-trekkvogn(3-akslet) i Pikes Peak hill climb, og dem kjørte BREIT ! Sinnsykt å se noe så stort ligge breit, med 800 m rett ned fjellsiden på utsiden av veien. Drift or Die ! (:rolleyes: - muligens "drift AND die" ;) ) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by TypeR den sorte og orange peterbilten går i bærum... Kjørte forbi meg igår, helt sinnsykt drønn fra eksosen når han girer ned og "gir jernet"!!!!!!!!!! Er Jumpking sin lastebil så vidt jeg har forstått. Så den står stadig vekk på Jumpking på Skui. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Den røde Kenworthen så jeg i Motorbørsen. Eieren skulle ha 250000kr el noe for den. ThAMaZTeR: Hvor sto den hen? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Så den her på Gatebil på Rudskogen. Den er så tøff!! Den her kjørte inn foran oss på en truckstop i Tyskland når vi var der for et par uker siden. Ikke så veldig fin men..... Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Kristian S. Den røde Kenworthen så jeg i Motorbørsen. Eieren skulle ha 250000kr el noe for den. ThAMaZTeR: Hvor sto den hen? Den står i Løten, rett utenfor Hamar.. strøken vogn det der, må kjøre like sakte forbi der hver gang jeg passerer den :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Såg en svart gedigen peterbilt på countryen på vinstra i sommer. Den hadde en liten blitzbjelke på taket(I forhold til bilen) Og flyta høgare enn toget kvar gong det raste forbi:) Veit og at der bruka å stå ein trekker på Lom. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Siden du svarer i en 3år gammal tråd.. Så må du tillate meg å legge ut ett bilde jeg tok i våres av 2 stk, som leverte ting til Oscar utdelingen, bildet er tatt rett bortafor Kodak, Hollwood Du ser Chineze Teatre i bakgrunn der.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Fant en til, denne knipsa jeg ved Universal Studios L.a: Digre beist... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 denne så jeg ved countryfestivalen i seljord i sommer.. (ikke jeg som har tatt bilde.. er fra bilde linken tiliger her i tråden) den tog fløyte trucken tror jeg var der og.. var en som vekte opp hele seljord søndags morgen hvertfall.. men jeg så den ikke da.. (jeg var litt feil plassert i forhold til veien..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Tok bilde av en freightliner for 30min sia (bilde kommer). Var til eit show som skal gå av stabelen i kveld:) Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fikk noen bilder av en 14 dager gammel 1975 Peterbilt 359 med 120" sleeper. Tidligere showbil: Tommy Ralger som var på vei for å levere den til en kunde i Trøndelag. Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fikk noen bilder av en 14 dager gammel 1975 Peterbilt 359 med 120" sleeper. Tidligere showbil: Tommy Ralger som var på vei for å levere den til en kunde i Trøndelag. Deam for en hytte. Kunne dratt på campingtur med den dær :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ja du kunne faktisk det. For inne i hytta var det alt du kan tenke deg. Dusj, komfyr, kjøleskap, TV og video osv.... Rå campingbil iallefall! Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 lite praktisk da.. om du er interessert i å kjøre med henger, begrenset hvor lang henger du kan ha bak det der ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg