Gå til innhold

Bilimport firma

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

Å ja. Nei, vet ikke jeg ...

Men du vil altså ha et firma som får gjort alt papir arbeidet for deg mener du?

Nei ... Kanskje det firmaet som har den røde NSX'en som var på Autofil ... å. hva het firmaet igjen? PO? pd?

hmmm ... skal finne det ut og komme tilbake til deg!

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som Eirikoo sa, så er Pettersen Autoimport virkelig til og stole på.. og han har ordentlig peiling, og vet hva han driver med.. anbefales på det sterkeste. Ta deg en prat med han - grei kar og prate med, og har generellt sett peiling på det meste, og svar på det meste. :)

 

"du får det du betaler for".. muligens han kan være litt dyrere enn den billigste plassen.. men det finnes seriøse personer og det finnes svindlere, og en får som sagt det en betaler for :)

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Det var navnet ja!!

 

Btw; Drit rå bil du har erikoo!

Har aldri sett den her i oslo da ...

Kjører du den ikke så mye?

 

Joa, den går over 30.000 i året den, men jeg kjører ikke så mye i Oslo sentrum..

 

Takker for ros, jeg er veldig fornøyd med den selv.. :D

 

Og som andre har sagt Pettersen er en kar du kan stole på, jeg hadde heller lagt gjen et par lapper mer hos han ved en evt import, da han er en fin person og forholde seg til..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår