Golf Gold Edition Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Jeg trenger 90dør til min Golf 2 på venstre side framme, førerside. Er et helvete å få tak i venstre døra i forskjell til høyre døra ser det ut som, menne har fått tilbud på 2 venstre dører til nå, menne begge dørene er av di typene med kromlister rundt vinduet. Så jeg lurer på en ting, er det samme pakninger på disse dørene som di andre uten kromlister ? Det vil si, kan jeg bare rive av disse listene å så ser det likt ut eller må jeg evt. skifte hele pakningen rundt ruta ? Noen som har hel 90dør venstre side så ta kontakt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Golf Gold Edition Jeg trenger 90dør til min Golf 2 på venstre side framme, førerside. Er et helvete å få tak i venstre døra i forskjell til høyre døra ser det ut som, menne har fått tilbud på 2 venstre dører til nå, menne begge dørene er av di typene med kromlister rundt vinduet. Så jeg lurer på en ting, er det samme pakninger på disse dørene som di andre uten kromlister ? Det vil si, kan jeg bare rive av disse listene å så ser det likt ut eller må jeg evt. skifte hele pakningen rundt ruta ? Noen som har hel 90dør venstre side så ta kontakt ;) Det er forresten e 3dørt Golf :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 lakker dei kroma listana. det har eg gjort men trenger sårt pakninger til mine 88-dører. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg