48IDA Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Skal selge en Scorpio, 85 mod. Hengerfeste. Alt fungerer bortsett fra speedometer (wiren må sikkert bare byttes - slår inn noen ganger). Ingen pen bil, men funker fra A til B. Ikke så sinnsykt mye rust heller. 2.0 liter motor. (EFI) Skal på eu-kontroll til høsten/vintern. Send mail: marius@2050x.com for mere info, eller blabla... Kan ta veteran vw i innbytte + mellomlegg fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ingen som trenger deler, motor...etc?? Hvis du ribber bilen for alt, og leverer den på skroten før 1.juli får du igjen halve årsavgiften + vrakpant. Jeg trenger ikke Ford-betar...så da skroter jeg den, skjer på tirsdag eller onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 wiren må sikkert bare byttes - slår inn noen ganger Er ikke wire på scorpio så vidt jeg vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Nei vel, da blir det skrot.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Årsavgifta betalt? Et bilde eller ti? volvotore@yahoo.no Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er ikke wire til speedometeret der. Det er elektronisk, og jeg tipper det er en liten boks på girkassa som må bytter... Bare nevnte det.... ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hvis du har den enda må du gjerne ta bilder, kanskje jeg er interessert. Kikker litt etter scorpio. Eneste kravene er kjørbar, lite rust, i-motor og aller helst godkjent. Årsavgift betalt? Er elektrisk speedo på scorpio ja. Dårlig kontakt på baksida er vanlig problem, spesielt når det gjelder tempmåler og bensinnåla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg