Gå til innhold

angeleyes til E30

Ranger emnet


audun34

Anbefalte innlegg

Har ikke oversikt over hvor mange mailer jeg har sendt for å høre etter angeleyes til E30, har sett div. tråer om det på bilforumet også men til liten nytte.

Motor Technik sa at de ikke hadde fått inn noe angeleyeskit til E30 enda og de tvilte på at de kom til å få det.

 

SÅ, noen som har en bortgjemt plass hvor man kan få kjøpt angeleyeskit til E30, eller er jeg bare elendig å leite ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tak i det i usa. Koster vel 350-400$. pluss mva og frakt så blir det fort noen kroner da.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jkr

Ta en titt på ebay.com

 

 

På ebay.com koster hele lykter med angel eyes vel 300 us dollar per par, men du kan også få kjøpt bare ringer til rundt 50 dollar.(men da må du ha et ekstra deksel utenpå det originale lykteglasset eller løsne det originale lykteglasset for så å montere ringene innenfor). Jeg har ingen tro på at disse ringene er noe tess, så jeg ville gått for hele lykter.

93 325i Coupe

(x)86 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=23009&item=7903693215&rd=1#ebayphotohosting

 

 

til alle dere som har savnet angel eyes til den råfete bimmervogna som er overstyla me plastikk og vinger og 200" felger og neon, trykk på url og bestill prikken over i`en :D

 

evig takknemlig til dere som har skrevet inn på tråen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår