Mort1 Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Jeg var innom vag for å høre om min bil kom under den aksjonen, men fikk beskjed om at det gjorde den ikke :mad: Fikk ikke no grunn for at den ikke skulle det, så jeg ringte et annet vag verksted, og der var det en annen tone. Bestilte selvfølgelig service på Audin der i samme slengen :cool: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Jeg hadde nettopp bilen inne for å fixe visker'n bak, og da jeg hentet den sa de at de hadde sjekket forstillinga samtidig. Første gang de har gjort noe uten at jeg måtte be om det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by fillern Nå har jeg snakket med Møller Tønsberg, og fått bestilt time til min bil for sjekk av forstilling og eventuelt bytte på garantien. Audi har oppjustert garantien på forstilling på A4 til å gjelde opp til 200.000 km. Så hvis det er noen andre som har problemer bør dere bestille time før det blir for fullt. Så dere slipper å vente så lenge. Bare biler med FWD eller Quattro også??? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Ja, min skal inn på kontroll, og det er quattro :cool: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Mort1 Ja, min skal inn på kontroll, og det er quattro :cool: ja jeg hørte om min skulle inn, og det skulle den... og det er en 01 S4 så det oppslaget er litt missvisende siden det står A4 fra95-99 Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Min er også Quattro. Så det gjelder nok både FWD og Quattro. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 (Er feilen det er snakk om slik at det etter hvert blir en knirkelyd i forstilling? Det er i hvert fall en kjent sak, men det har vi fått fikset gratis på A6-en.) Men vi har også måttet bytte øvre styrestag eller noe i den duren foran, gummimansjetten/foringen var gått av i festet. Dette måtte vi betale for. Er det dette det er snakk om, og skulle vi egentilg fått dette gratis? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Da har jeg vært på kontroll, alt i skjønneste orden på min bil, fiiine greier :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by ArraKiss Da har jeg vært på kontroll, alt i skjønneste orden på min bil, fiiine greier :) Du måtte vel ikke betale noe?? hender det at de kommer med et eller annet du må betale:) Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Neida. ingenting, var litt redd for det men de skulle ikke ha et rødt øre :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Jeg måtte bytte bærearmene på min i vinter, kan jeg kreve å få pengene tilbake? Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er det bare å ta kontakt med en VAG forhandler? Og hva skal jeg spørre om? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Ja bare ta kontakt, sia t du har en A4 å at du har hørt om tilbakekallingen angående feil på modellene. Da veit dem hva det gjelder.. kalles aksjon ett-eller-annet :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 thanks! :D får rulle opp til VAG i morra da! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Bytta Xenon-pære på verkstedet her om dagen, da sjekket de (uten at jeg nevnte det), og fant alt i orden, trolig fordi vi har byttet før... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg