RaCk Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 nææhæææ *bølla i simpson tone* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Rack : bruker du nos bug ? Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Helvete for et spill altså..... Eg skulle bare prøve det litt, men ble jo faen sittende i flere timer.... Dette er farlige saker.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by JokkVahl Rack : bruker du nos bug ? bug? :D :D :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Du sitter jo med Photoshop oppe på alle bildene! FAker du resultatene?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 gi meg litt hjelp meg gear ratios er noen så snille...? :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by RaCk Her ser man jo at han har lekt seg i ps for han vant med 410m på en bane som var 400m:rolleyes: :rolleyes: Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 jævli kult spill det der.. men hvor lenge må man race før man kan kjøpe deler til motorn a?har blit helt hekta jeg:D Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Såfremt du har penger er det bare å handle i vei... Gå på Store eller hva det var. Hmm...sliter litt med girene jeg også. Alle gir untatt 3. er ok. Det forsvinner nesten, 1 sec så er det dradd ut:( Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 har ikke brukt photoshop nei. Prøv å tøm nos tanken på et løp. Så kjører du et løp til og begynner å bruke nos FØR løpet starter. Så fortsetter du å NOS'e. :) Så skal du se at bilen går fremover. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Altså den bilen jeg bruker har 1776hk, jeg får den liksom ikke no sprekere :) Jeg klarer bare og komme i 270mph elns jeg..Skjønner ikke åssen du klarer det :) OK OK , Jeg tar tilbake det jeg sa..Fy faen det gikk unna :D hehe Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Skillz2k Virker som jo mere Hk bilen får jo tregere blir den. Har F1 med 2121 Hk men den drar ikke F1 på det vanskligste engang. Samme med Porschen, fått over 2100 hk men den er ikke noe særlig rask. Hmm, min har 1756 eller no tror jeg, og tar den raskeste bilen greit?:rolleyes: :) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 rett og slett et møkkaspil, synes nå jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg