greenrallye Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Jeg pakket alt inn i sånn varme beskyttende greier. altså girvaire og hele torpedoveggen. samt hele downpipen der den går over traversen. Det er trangt, men det går. jeg hadde 2.5". Værre blir det nå. for nå må jeg ha 3" downpipe. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Trangt???????? Var å så på ern G60 Syncro forrige uke, fikk sitte på en tur og... :rolleyes: Skjønner ikke helt hva som er problemet, er jo ett hav av plass bak der. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 G60turbo: fint du sier det. Nå har du meldt deg frivillig/ufrivillig til å få på 3" eksos på min. hehe. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by greenrallye G60turbo: fint du sier det. Nå har du meldt deg frivillig/ufrivillig til å få på 3" eksos på min. hehe. G60Turbo: ser jo at.. Skaffer alt i bilglass -Skrur på alt av biler -Spesialist på turbokonvertering av G60 Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 kjøp atp manifolden eller bygg sjøl for å få turbon så høgt som mulig. Eg prøvde med td manifold, liten turbo og 2,5" eksos. Eg ga faen da det vart altfor mykje knot. Det er langtifra umulig men eg gadd ikkje da eg skal ha den som bruksbil. g60turbo: du var ikkje under bilen og sjekka og du såg heller ikkje downpipen eg laga som det ikkje var plass til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 GREENRALLYE har du downpipen på samme side som girwire eller på den andre siden?? alt ser mye lettere ut vist det går å ha det på den siden med girwire,men frykter varmen der:( har kjøpt sånn bandasje som en kan surre rundt downpipen no.. skulle vist være veldig bra... har du hatt noen problemer med varme og varm lade luft??? og hva dekket du torpedoveggen med?? du har vel ikke noen bilder av dette???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg