KTM-Racing Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Bilen er meget pen med småbagateller Bilen har disse feila: -Sprekk i frontrute -Chocken må justeres -Må bytte tetning i bakre bremsekaliper -Slitte styreledd Men utenom det er bilen i veldig bra stand -40/40 senkesett -2,5" Effektanlegg -5 syl motor -Nye støtdempere foran -Medfølger ekstra dør -Bilen har null rust og bulker -Galvanisert karosseri -Bilen er i beige farge Link til annonsen med bilde: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=449481 Problemet er at jeg reiser 15 Juni til Thailand og da kan jeg ikke selge bilen så selger bilen billig for å få den bort litt kjapt Så hvis du er int i å få tak i en bra bil til billig penge så ring meg. Prisen er 26000,- PS:Betalte 42 for den litt før jul så vil ikke tape så mye TLF:95929462 97063281 Siter Audi 90 2.0E 88 KTM EXC 250 2002 www.bikepics.com/members/ktmexc250/ <---Mine cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg