RaCk Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1016994708/_37644606 Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Fyyy faen :eek: Appåtil så har den jo et Skoda merke foran da :P Men den var en blanding av kul, overdrevet og shabby! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Legg inn bud noen da. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Den har blitt omtalt her også. Er en Skoda Rapid. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Seriøst. Uanset hvem som legger inn bud så er det bare for moro skyld. Ingent vil bli taksert noen penger. Hvis man legger inn 1 million kroner så vil jeg ikke føre sak om man betaler. Denne posten er kun for moro skykd. Meningen er å hype den så langt opp som mulig. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Må man betale provisjon for salgene man gjør på QXL? Da sliter jeg litt. FOlk byr som noen idioter. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by RaCk Må man betale provisjon for salgene man gjør på QXL? Da sliter jeg litt. FOlk byr som noen idioter. QXL skal ha en viss prosent av det vinnende budet.. hehe Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 http://www.qxl.com/isroot/html/NO/community/salgsprovisjon.shtml Ahhh. =) bare by dere. Jeg tar støyten. :D :D :D :D yodude yodude yodude Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 jeg leder! Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Har du 10 millioner da? :D :D :D :D Blir ny CRX på meg dettta ja :D :D :D Kanskje 10 CRX'er. ;) :D :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 haha dere veit QXL forlanger provisjon av det dere selger? Om du kjøper den for 1 million så forlanger de 2% provisjon... det er jo sån ca 20.000k ... Litt kjiipt kansje?? haah.. en tankevekker? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Les URL lenger oppe. Dem krever maks 500. Så det spiller ingen rolle. :D Pluss at jeg er på tråden med dem ang å få slettet den på grunn av at det er "ikke jeg som har lagt den ut" :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg