Gå til innhold

Ny streetmeet i Fredrikstad (Østfold)

Ranger emnet


Ottesen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jens

Noen som har en enkel veibeskrivelse? Jeg ser på kartet på gule sider at jeg skal svinge av før broen ( kommer fra oslo ), men hva hvilket stedsnavn skal jeg følge? Alvim vestre? Og står Borg storsenter skiltet videre etter at jeg kommer ned på riksveien?

 

Bare følg veien til høyre når du kommer ned avkjøringsfeltet fra E6 og kjør rett gjennom rundkjøringa.. Du kan UMULIG bomme på Borgsenteret da.. AMFI Borg er vel det korrekte navnet nå da men..

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Aazzy

Funker ryktebørsen bra nedi der eller, så det blir masse fete biler å se på?

 

Vurderer seriøst å ta med Pug'en en tur nedover å kikke litt, da forhåpentligvis på noe fett... ;)

 

Pleier ikke være så dårlig egentlig... her er litt bilder fra sist gang...litt dårlig bilder men men.... http://img56.photobucket.com/albums/v171/Ottesen/Fmv%20den%205%20juni/

 

Mvh Ottesen ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle... tenkte jeg bare skulle si at de som ikke vet hvor Amfi (borg) storsenter er hen, eller lurer på noe kan ringe meg på 95139219

 

Mvh Magnus Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Hvis man skal ha best med plasser etc. så vil det være best å parkere på den nederste delen.

 

Vi møter opp fra 20:00. :D

 

ja, 20.00 eller 21.00 blir det samme, vi pleier å være der litt... men husk at det kommer mange som ikke hva helt hvor dette er og med tanke på det så hadde det vel vært lurere å stått forran ?.... men på en annen side står det med store bokstaver "AMFI BORG" :D

 

Jeg kommer ikke i Mustangen (tror jeg)....den står i deler i garasjen fordi jeg får den bare til å gå på 7 sylindre....men jeg kommer sterkere tilbake....(som vanlig) ;)

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

 

ja, 20.00 eller 21.00 blir det samme, vi pleier å være der litt... men husk at det kommer mange som ikke hva helt hvor dette er og med tanke på det så hadde det vel vært lurere å stått forran ?.... men på en annen side står det med store bokstaver "AMFI BORG" :D

 

Jeg kommer ikke i Mustangen (tror jeg)....den står i deler i garasjen fordi jeg får den bare til å gå på 7 sylindre....men jeg kommer sterkere tilbake....(som vanlig) ;)

 

Mvh Ottesen

 

Hvis man unngår å se Amfi Borg, så er det fortjent å ikke finne frem, hihi. Er jo verdens letteste i Norge å finne veien dit, E6 fra Oslo, ta av mot 109 Fredrikstad, og kjør rett frem og rett gjennom rundkjøring 50 meter etter så ser man Amfi senteret:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår