Laaars Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Du skal ha den svart eller? Si fra hva han skulle ha da... :) Og du gjorde forarbeidet selv, eller ikke? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 I Sverige fikk jeg pris på: - Ny støtfanger, grill, og lister rundt hele bilen - Oppretting av panser - Lakkering av panser, skjermer, dører, taklist, bagasje, fangere, lister, og speil taket er bra så det trenger ikke å lakkeres. Sum: 24.000,- SEK I norge fikk jeg pris på:' -Ny støtfanger, grill, lister på fanger -Oppretting av panser -Lakkering av panser Sum: 17.000.- NOK Uten nye lakkerte lister, kom prisen i Sverige likt ut med prisen i Norge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Laaars Vet det har vært mange tråder om lakkering her, priser etc. For å få et konkret svar spør jeg heller, hvor mye betalte DU for hellakkering? - Hvilken farge? - Gjorde du forarbeid selv? - Hvor lakkerte du den? - Pris? På forhånd takk! :) For lakkering av en bil på størrelse med en Caravelle omtrent skal jeg betale ca 10000,- til vintern. Da leverer jeg den ferdig demontert, og slipt ned, sparkling og sånt gjør lakkereren. Bilen skal også ha flere forskjellige farger, så det blir en del ekstraarbeid for han med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Det var ikke så gærent... hvor er det? Har lyst til å prøve å slipe ned selv og sånn, men jeg vet ikke hvor mye som skal til osv. Er det sånn at all den gamle lakken skal være borte eller hva? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Laaars Det var ikke så gærent... hvor er det? Har lyst til å prøve å slipe ned selv og sånn, men jeg vet ikke hvor mye som skal til osv. Er det sånn at all den gamle lakken skal være borte eller hva? Man sliper ned så man får en matt og fin overflate. Prisen jeg har fått er av en privatperson som driver eget verksted i osloområdet et sted. Lakkering er det MYE å spare på å få gjort svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Anbefales det å grunne selv også? Eller er det best å bare slipe ned til metallet også bare levere den? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 ikke slip ned til metallet... "matslip" lakken med 320+ papir der det er rust o.l kan du slipevekk, sparkle og grunne men ikke bart metall for da må lakkerern gjøre en del ekstra arbeid(grunne/bygge opp alle laga på ny) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 har lakkert bakfanger , cupdiff , emblemløs grill , høyre dør(fikset bulk) , RS4 front og noen småting.... har kostet meg ca 2 arb.timer (elektriker) og noen få hundrelapper..... men så er det vel få som får det til den prisen :D :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Ingen som har lakkert bilen sin i norland? Har snart en granada som skal lakkes.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg