LindaS Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Ønsker å kjøpe senkesett og bakfanger/frontspoiler, bad-looklist, sideskjørt, girkule og speil til Golf 2. Ønsker å kjøpe for en rimelig sum. Er det noen som har peil på hvor man kan få lakka bilen til en rimelig penge også? Pusser ned selv... holder til i skien. Send meg gjerne en sms på tlf. 45250861 :) Siter -Det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere!- Mercedes Benz w124, 230e, 86 mod (90mod motor) X: VW Golf 2 1,8GL, 87 mod Mercedes Benz 190 e, 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaS Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Glemte å få med at jeg har 90-fangere på bilen allerede, så vil gjerne ha noe ekstra å sette på disse for at det skal bli en komplett og tøffere look:) Siter -Det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere!- Mercedes Benz w124, 230e, 86 mod (90mod motor) X: VW Golf 2 1,8GL, 87 mod Mercedes Benz 190 e, 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Fikk bilen min lakkert for 4000kr, ikke svart. Men da må du gjøre forarbeidet selv. Men det ligger i drammen da. Har endel rabatt avtaler her og der, så jeg kan skaffe ny styling rimlig. Så hvis du finner et merke du vil ha kan jeg finne fram noen priser på det. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 har en heil drøss med deler til golf 2 deriblant gulekoni m/60mm senking, corrado baksette, røde/hvite baklykter, jettafront, mattig skiltplate g60 sideskjørt... har sikkert litt mere også og det selges rimelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Bjarne Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hei, du som skal selge det koni senkesettet og sideskjørtene fra g60. hva er prisen på det? sideskjør? og senkesettet? Hilsn Sindre Svar meg gjerne på turbosindre@msn.com. Siter x-biler: VW golf 2 BMW E36 Opel Calibra, astra gsi og corsa Audi TT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg