intenzo Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by gEIRA fin bil ja, så godt vedlikeholdt ut MYE gummi du har fått deg lol lol lol Skal kjøpe nye dekk i morgen. De 2 dekkene bak er vinterdekk med forskjellig mønster, og det ene bakdekket er større enn resten. Kan ikke kjøre med noe sånt :-) Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by intenzo Skal kjøpe nye dekk i morgen. De 2 dekkene bak er vinterdekk med forskjellig mønster, og det ene bakdekket er større enn resten. Kan ikke kjøre med noe sånt :-) du bør vel heller kjøpe noen ålreite felger MED dekk, istedenfor å kjøpe dekk til 15" ?!? istedenfor å kjøpe nye dekk til de du har nå, så kjøpe nye felger, regner med at du skal ha større enn 15"?! for da må du jo ha nye dekke enda en gang :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Gratulerer! Som Dr_S sier, ikke noe Rieger jallaplast! Gå for orginal M-tech front, sideskjørt og bakfanger. Kanskje med en GT leppe under forran. Hvite blinkers, angeleyes, m3 speil, etc etc.. Få den ned på bakken og hiv på noen gromme hjul med tyskerstuk :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Tyskerstuk = at bilen bikker forover litt, altså lavere foran enn bak. BMW er jo som kjent omvendt originalt. Tyskerlook felger med stor kant og mer alu enn gummi, er likt av noen, jeg er ikke en av de :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen__87 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 lakker orginal front og hekk og sideskjørt. nye felger og dekk 17" eller noe sånt- senke den så har du jo sånn småstyling som soting/toning av ruter, lyktespoiler, frontrutestreamer osv Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Karlsen__87 lakker orginal front og hekk og sideskjørt. nye felger og dekk 17" eller noe sånt- senke den så har du jo sånn småstyling som soting/toning av ruter, lyktespoiler, frontrutestreamer osv Minner om at både soting og frontrutestreamer er forbudt, og du kan bli bedt om å vise bilen hos Biltilsynet, blir du stanset av politi. Mener og at lyktelister er forbudt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Grattis med pen bil. Tok med friheten til og gi deg noen tips jeg. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Dr_S Mener og at lyktelister er forbudt. Lyktelister er forbudt ja. Leste dette i NAF sitt Motor blad mener jeg å huske... Men en ting ang den bilen... og det kan godt være at det er jeg som monger meg... men den har vel ikke den nye 97 fronten har den? Litt rart, siden dette er en 97 mod bil? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by bmw-bergen Lyktelister er forbudt ja. Leste dette i NAF sitt Motor blad mener jeg å huske... Men en ting ang den bilen... og det kan godt være at det er jeg som monger meg... men den har vel ikke den nye 97 fronten har den? Litt rart, siden dette er en 97 mod bil? Tror ikke den fronten kom på Compactene...har iaf aldri sett en slik. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 det er helt garantert en 97 modell ja Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 http://www.bmwcompact.de/ Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by Dr_S Tror ikke den fronten kom på Compactene...har iaf aldri sett en slik. Nå lærte eg jaggu meg noe nytt idag også! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by Dr_S Minner om at både soting og frontrutestreamer er forbudt, og du kan bli bedt om å vise bilen hos Biltilsynet, blir du stanset av politi. Mener og at lyktelister er forbudt. Lyktelister er ikke forbudt, jeg har fått mine i vognkortet, både øvre og nedre... Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by Norse///M Lyktelister er ikke forbudt, jeg har fått mine i vognkortet, både øvre og nedre... Måtte du vise TUV papirer? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compact Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Lakkert helt ned.....Tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg