Tommy-NSR Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Kjøpte meg en turteller fra biltema idag, men til min store overraskelse fulgte det ikke med monteringsanvisning. Noen som skal si hvor ledningene skal kobles til? Jeg vet hvile 2 som går til lyset, men hva går de 3 andre til? Lyset er sort og hvit. De 3 andre ledningene er grønn, sort og rød. Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Tommy-NSR Kjøpte meg en turteller fra biltema idag, men til min store overraskelse fulgte det ikke med monteringsanvisning. Noen som skal si hvor ledningene skal kobles til? Jeg vet hvile 2 som går til lyset, men hva går de 3 andre til? Lyset er sort og hvit. De 3 andre ledningene er grønn, sort og rød. Grønn = coil.. Svart = minus Rød = tenning + Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-NSR Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Takk... Fikk det til å funke nå :D Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Mr.X Grønn = coil.. Svart = minus Rød = tenning + Den grønne skal på - på coil :D Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by KadettC16v Den grønne skal på - på coil :D ja vis man ikke er helt grønn da;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-NSR Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 hehe.. Jeg koblet det til før jeg fikk svar på posten, derfor jeg bare sa, takk jeg fikk det til. :p Fra coilen gikk det en tykk ledning. Inni den var det 3 ledninger, 1 rød, grønn og sort. Koblet den grønne på den grønne til turtelleren og de andre på + og -... :p Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg