Nikdev Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Selger bmwen vi brukte som russebil.. Rekkesekser med gromlyden.. Mer info på: Autodb Burde bli Old school prosjekt Selger også en 2l rekkesekser som er nyoverhalt for 2500,- e-21 320 delebil 2000,- Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Selge laksetrappa? Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Hvordan er det med rust på denne bilen? Noen spesielle mangler/feil? Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Liero Selge laksetrappa? du må jo ha hele bilen;) laksetrappa er litt defekt i festene, men med litt lim kan alt ordnes, hva gir du får den? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by TomasK Hvordan er det med rust på denne bilen? Noen spesielle mangler/feil? Noe rust i framskjermene de må byttes, noe overflaterust, lakkrust. Kast i skivene, derfor rister det noen ganger i rattet.. Bilen trenger litt pleie. Men det er en veldig morsom bil, som er god å kjøre.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 ^ ^ ^ ^ ^ ^ Bump, ingen som har lyst på prosjekt/morobil til billig penge? MÅ SELGES NÅ! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Da går bilen til høggern!! Trengte diffen selv, noen andre som trenger noen billige deler før det blir til spiker? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 jeg har litt deler til e 21 hvis noen trenger.. flere nye og brukte forskjærmer. koffertlokk frontlys\baklys\fanger osv.. Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Du mener at man kan få bilen for 1600 da eller? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Er skilter på bilen så vi får litt mere for børsa på hoggern, men har du lyst til å hente den kan vi sette på en sliten diff(nesten sperre;) ) og selge den til prisen vi får hos huggern, tror det er litt over 2000,- Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 kan gi dere en 100lapp over det dere får på høggern. Så bruker jeg den opp og leverer den og taper 100spenn :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Skal snakke med de andre nå jeg.. Tenkte å ta en masse deler av bilen, fordi jeg tror kanskje jeg skal restaurere en annen e-21 vi har stående.. Desuten tenkte vi å herje litt med denne selv, du kan sikkert komme å bli med!! Må se an litt hva vi gjør, bilen skal kastes før den første uansett.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Javel, er i grunn samme for meg. Tenkte bare å ha noe å herje litt med da jeg i det siste har latt det gå utover bruksbilen min istedenfor og det er jo ei bra:o Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg