Trygve_ Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hei. skal kanskje kjøpe en golf gti 16v. for å få den godkjent så må jeg ha skivebremser bak, hvor mye jobb er det å bygge om fra trommelbrems til skivebrems? må jeg bytte hjulstilling ? blir det noen problemer med å få en slik ombygging godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 jeg driver og stresser med å bygge om fra 1,6 til 1,8 Gti 8v. da bytta jeg hele bakakslingen. jeg greide å bytte den alene men det er best å være to personer. det er bare to bolter på hver side så er den av. kan være litt trang å få på. hvis du ikke har lastavhengig ventil fra før så må du legge opp nye bremserør i fra bremsekraftforsterkeren og bak. det er ikke så vanskelig. Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by RaWeR hvis du ikke har lastavhengig ventil fra før så må du legge opp nye bremserør i fra bremsekraftforsterkeren og bak. det er ikke så vanskelig. Hvor sitter denne lastavhengig ventilen egentlig? Kjøpte du bakstilling på hugger´n? I såfall, hvor mye ga du for denne.... Bygger om til GTi fra 1.6 jeg også http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=37926 . Hva har du gjort med bensinslangene / rør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg