pondus- Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hvor i alle dager har du fått for deg at biler etter '77 ikke blir veteran ? Blir INGEN biler veteran lenger mener du ?! Jeg mener det fortsatt er 30 år... (les her :http://no.wikipedia.org/wiki/Veteranbil) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Snart veteran? ehm, biler etter 77 blir vel ikke veteran? Hvor i all verden har du dette fra? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 fikk beskjed av en kar her om dagen, han ringte for å kjøpe min opel manta 78. jeg sa at det bare var ett år igjen før den ble veteran, men han mente at ingen biler etter 77 blir veteran..... veit ikke hvorfor Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 fikk beskjed av en kar her om dagen, han ringte for å kjøpe min opel manta 78. jeg sa at det bare var ett år igjen før den ble veteran, men han mente at ingen biler etter 77 blir veteran..... veit ikke hvorfor Det tror jeg bare er tull, tror at jeg hadde fått det med meg om det var blitt en realitet... Men nok OT... :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Bump :thanks Denne har enda lyst på kjærlighet og eit nytt liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg