ArraKiss Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ja, virkelig et flott stykke bil... håper å få tatt noen bilder av kjerra mi snart også. Har gjort noen modifikasjoner siden sist jeg tok bilder... Eneste bildet jeg har er det som vises ved nicket mitt. Men, den grillen på Audifan's bil håper jeg noen kan tipse meg om:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 fin fin bil du har, :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Nå er det sensurert;) Jeg syns at det ikke er noe fint med bakfanger med sånne høl i hvor du setter gittert. Bakfangeren skal være hel....hehe Men smaken er som baken gutta!!! PS! bilen er jo nydlig for det da;) Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ok, men da er det notert:) Ja, takk gud for at smaken er delt.. ellers ville det blitt kjedelig i denne bil-verden... Men du Rally, når jeg får knipset noen shoots av bilen, får du tatt å lagt dem ut kanskje? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Det kan jeg gjore, ikke noe problem ;) Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ohh!! driiit feet!!! den var rå! Likte grillen jeg åsså!! akkurat kjøpt den eller? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Suverent Rally, driver å ladder kameraet nå... men skulle helst ha vasket bilen da men.. hmm hehe, får gå :) Gir deg et rop når de er klare.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 PEN a4! :) Faktisk en av de få jeg syns er fin som har den stylinga der. :) Bakrutespoiler nå så blir det supert det her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har bestillt bakrutespoiler!!:) Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Vurderer nye felger til biln,har lyst på 18 el 19" kromfelger m kant! Noen som har noen forslag til råe felger som kunne ha passet biln min?? Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 De beste felgkjøpene gjør du i Tyskland, men om det ikke står på pris er det bare å sjekke rundt på nett. Sharif's på Skedsmokorset er som de fleste vet landets billigste på felg og dekk. Men Audi Fan, har du fått sjekket opp hvordan grillen din er konstruert? *Venter i spenning* :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Nei æ har ik gjort d,men ska prøve å snakke me han æ kjøpte biln av!! Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Høres bra ut, om du ikke får tak i han kan du jo bare ta en titt på den! Se både foran og bak hvordan den er festet og om du ser om det er skjært eller kuttet til noen steder! Du vet jo hvordan en org. grill ser ut å det skal være greit å se om grillen du har er original eller ikke... hvis det da ikke er en godt utført jobb da :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ArraKiss:Han hadde kjøpt en Rs4 grill,så hadde han skjært ut ramma! Så pussa å lakka han dn! Han hadde brukt autosol på ramma så dn ble blank!! D va sånn han forklarte d.......... Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Da takker jeg hjertelig for det :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg