Råner Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Jeg bytta ut orginal gitter med racing gitter! Hva syns dere? Jeg syns d blei ganske tøft! Siter Svi gummi nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Så da greit ut, men er det en colakork du har på panseret? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 hvor kjøpte du gitter? pris? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 noe vits i å fucke bilen med slikke HARRYE klistremerker å jalla bad look drit? ser jo bare drit teit ut.... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råner Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 kjøpte racing gitter på bilxtra for 213 kr. Måtte klippe den til sjøl da men... Siter Svi gummi nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råner Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by HansenRS noe vits i å fucke bilen med slikke HARRYE klistremerker å jalla bad look drit? ser jo bare drit teit ut.... Ja skal skille meg litt ut med den første bilen! bilen heter foressten Harry! Det står i bakruta! Siter Svi gummi nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Orginalt Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 HVor faar man kjoept grill som gaar helt opp til panseret? Skulle gjerne montert en slik grill! Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Sierra-Råner Jeg bytta ut orginal gitter med racing gitter! Hva syns dere? Jeg syns d blei ganske tøft! nei, nei, nei!!!!! den grillen der skal jo være orginal:( at ikke folk kan lære. sorry ass, men måtte bare få det ut! Originally posted by ZirZ Orginalt der ja, sånn skal det se ut, pen sierra:cool: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg