Jorgen Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Trenger hjelp til Bluebirden min.. :D Lyst på forslag til hva som kan gjøres, og vil helst se hvordan det da kommer til å se ut.. Velg og vrak i bilder her: http://home.online.no/~runesell/bilder/ Det jeg har lyst på er : - Lakkering - Badlook - Senking - Nye felger, helst OZ Superturismo - Soting av baklykter - Tåkelys Behøver ikke og ta alt på samma bildet, fks badlook på dette bildet: Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 unnskyld meg, men for meg så var det ikke så veldig bra bilde. Du burde tatt bilde av hele bilen. Da blir det mye kulere å fikse på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Det er ikke så lett når bilen står mellom en annen bil og en søpledunk gitt ! ikke faen om jeg dytter den ut ( nei, motoren går ikke ) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 ok... da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 En liten utfordring for ps folk dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 et tips kan være å kikke rundt på nettet etter bluebirder med de modsa du lista opp :) ps mods blir aldri 100 uansett Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 hehe, har kikka litt rundt, men finner lite bluebirder.. funnet et par i finland liksom, that's it.. :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 her har du den i seriøs harrymodus Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 hehe, den kunne vært noe uten toppstripa, dekalene og så ekstrem badlook :) senkinga var kurant den.. blir nok senkesett på meg asap. Bilen er HØY :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 må være såpass badlook:) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Ikke AKKURAT bilen din, men den er jo prikk lik utenom motoren.. Går faktisk an i virkeligheten også, m3 skjørter, accord frontfanger, impreza scoop osv. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg