Zamot Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Tenkte å lage gitter til frontfangeren der det er "hull" nederst og evt. i midten, men lurte på hvor man får kjøpt gitter? Veit man får det på Torshov (Biltema Trondheim hadde ikke!). Men lurte på om det er flere steder som selger, for å finne det "perfekte". Lurte også på hvordan de er, om det er metall som er lakkert, eller bare plast. Om de liksom er bøybare (og i såfall "knekker" lakken av?) Kanskje det er best å gjøre slik, altså kjøpe metallgitter (ulakkert) i en jernvareforretning og skjære/bøye til for så å lakkere selv. Noen som har sett gitter som kan passe, i noen jernvareforretninger eller andre steder? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 sier bare en ting: engangsgrill:D Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by R|ppeR sier bare en ting: engangsgrill:D Hehe, har hatt samme tanken for lenge siden. Men den ruster. Men den kan jo lakkeres. Men blir for liten uansett... ;) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Zamot Hehe, har hatt samme tanken for lenge siden. Men den ruster. Men den kan jo lakkeres. Men blir for liten uansett... ;) hehe :D kjøp rustfritt fra jernvarehandel, da får du så store pålater at det ikke blir noen skøyter, å fargen ser jo ikke så værst ut, holder seg bra også! men er ikke billig dah... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by R|ppeR kjøp rustfritt fra jernvarehandel, da får du så store pålater at det ikke blir noen skøyter, å fargen ser jo ikke så værst ut, holder seg bra også! men er ikke billig dah... Men har de slikt på f.eks. Jernia da? Må man kanskje dra til spesialister eller gjerde-firmaer eller blikkenslagere eller no? Men vil ha mørk/sort så da må det vel lakkes uansett.. Mørk sølv / sort crom hadde vært fetest! Tipper det kanskje er likesågreit å kjøpe gitter hos bilrekvisita/styling-butikk. Sikkert like billig som å kjøpe hos jernvare + lakk... :) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Zamot Men har de slikt på f.eks. Jernia da? Må man kanskje dra til spesialister eller gjerde-firmaer eller blikkenslagere eller no? Men vil ha mørk/sort så da må det vel lakkes uansett.. Mørk sølv / sort crom hadde vært fetest! Tipper det kanskje er likesågreit å kjøpe gitter hos bilrekvisita/styling-butikk. Sikkert like billig som å kjøpe hos jernvare + lakk... :) brukte litt feil ord der,mente ikke jernvarehandel, men dra på et lager utsalg der de selger stål å sånt..mulig de må bestille, er vel ikke hver dag noen kjøper så fin masket. Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by R|ppeR brukte litt feil ord der,mente ikke jernvarehandel, men dra på et lager utsalg der de selger stål å sånt..mulig de må bestille, er vel ikke hver dag noen kjøper så fin masket. Da er vi egentlig tilbake til det jeg lurte på, hvor finnes slike forretninger?? Noen som vet om noen? navn? adr? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Zamot Da er vi egentlig tilbake til det jeg lurte på, hvor finnes slike forretninger?? Noen som vet om noen? navn? adr? du bor i trondheim? da drar du på Smith, vet ikke hvor det ligger jeg, men vet bare at smith på steinkjer får varer fra smith i trondheim! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by R|ppeR du bor i trondheim? da drar du på Smith, vet ikke hvor det ligger jeg, men vet bare at smith på steinkjer får varer fra smith i trondheim! se hva jeg fant: http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?mode=M&itemId=KART&custId=&lineId=Z00066MC&bcId=866&url=/map.do&id=c_Z00066MC prøv der du.. Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by R|ppeR du bor i trondheim? da drar du på Smith, vet ikke hvor det ligger jeg, men vet bare at smith på steinkjer får varer fra smith i trondheim! Oki, får sjekke opp det.. Drar til Akershus snart, så det kan godt være firmaer der og... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Zamot Oki, får sjekke opp det.. Drar til Akershus snart, så det kan godt være firmaer der og... er vel slike i alle "store" byer..ellers kan du dra på et mekansikverksted å få de til å beestille med når de bestiller stål selv.. Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Nettingen er kjøpt på Thorshov for 149.- hvis jeg ikke husker feil.....100 x 20cm trur jeg.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Sjekk mobilsentrum.no Der har jeg kjøpt netting et par ganger. Jeg har kjøpt blank riktignok, men mener de skal ha andre farger også. Den er bare å kappe opp og bøye til og til slutt feste med lim/skruer/fiskesnøre Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 holder på å rive ut strekkmetall fra fjøset her, kan sikkert skaffe noen kvadrat hvis noen er interessert? :D ps: bør spyles og lakkeres før bruk da det er mye saubæsj som henger fast. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Fått tak i gitter? Hvis ikke, sjekk ut autospar. Dem leverer en rekke forskjellige gitter: http://www.autospar.no/znet_eksterioer__sportsgitter__universal.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg