boof Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 volvon min går veldig rart på tomgang(feil tenning?), og når jeg er ute å kjører lugger den som bare det. da ligger jeg ca på 2000-2500 RPM. er det noen som har noen forslag til hva som er galt? motoren er en 21A på forhånd takk Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 kan være feil justert tenning jah.. still den til ca 10 grader fortenning. lrs kan d være feil justert gasser, lite gasser olje så stempelet henger seg opp? noen slanges som har falt av? sjekk for d meste.. også stor sansynlighet at plugg ledningene dine er gåen lr stift, kondensator lr rotor/fordeler lokk.. hos meg sjedde d samme da var d plugg ledningene;) gikk bare på 3 syl.. d var også en B21A :) peaCe Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 ville også ha satset på det "tosk" skriver, hadde akkurat samme problemet på min, det var dog en b230e motor..Da var det bare fordelerlokket som var utslitt. Byttet det og rotoren, og bilen gikk som en kule igjen:) Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg