intenzo Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Integrale Ringte istad, bilen er solgt....... :( for 55 000,- ?? Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by intenzo for 55 000,- ?? spurte ikke... heh, men den må jo være verdt mye mer! Kanskje det er "Rage" som kjøpte den? det ble jo stille etter at han sa han skulle ringe.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 en 92 audi coupe 2.8 v6 quattro som jeg skal selge. kw justerbart senkesett 17"felger, recaro int. solvgrå.. men jeg skal ha 80.000tusen da... Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Jonas en 92 audi coupe 2.8 v6 quattro som jeg skal selge. kw justerbart senkesett 17"felger, recaro int. solvgrå.. men jeg skal ha 80.000tusen da... heh, 15 000,- over det gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Jeg ringte, men han tok ikke telefonen da. Kjedelig at den ble solgt, ville virkelig ha den bilen :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hva var spes med denne? :)Siden linken er fjernet får jeg ikke sett bilder. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Med den bmwen? Det var en 318iS turbo, 95 mod. Ca 220hk, M3 ting over hele, hvis jeg ikke husker feil.. Fin var den og! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Jeg har en Mazda 929 stasjonsvogn til 64998,- Bare i dag! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 J har en bmw 320i 91mod med full innfinity styling.. ny lakkert i år.. mye deler nytt på den....skal ha ca 75000 hvis det skjer raskt!! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by _DuDe| J har en bmw 320i 91mod med full innfinity styling.. ny lakkert i år.. mye deler nytt på den....skal ha ca 75000 hvis det skjer raskt!! heisann kjetil! jeg har jo vært å sett på den. det er jeg som er Trond. hehe. jeg sitter i tenkeboksen fremdeles ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 ooook:D hehe... har du ikke kjøpt den bilen til han i ådal`n?? du får si i fra hvis du vil ha bilen da... får den billig hvis du bestemmer deg snart.. skal kansje komme en i fraq nord å se på den oxo.. 90mil unna her... da må han jo være ganske interisert.. j har sakt til han at han må vente til j får noe svar av deg j.. det blir jo så mye styr hvis han kommer.. må jo hente han på flyplassen og kjøre han tilbake til flyplassen hvis han ikke skal hja den... :/ ps: har fiksa eksoslekasjen og radiatoren/vifta nå.. endelig i orden igjen :D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by _DuDe| ooook:D hehe... har du ikke kjøpt den bilen til han i ådal`n?? du får si i fra hvis du vil ha bilen da... får den billig hvis du bestemmer deg snart.. skal kansje komme en i fraq nord å se på den oxo.. 90mil unna her... da må han jo være ganske interisert.. j har sakt til han at han må vente til j får noe svar av deg j.. det blir jo så mye styr hvis han kommer.. må jo hente han på flyplassen og kjøre han tilbake til flyplassen hvis han ikke skal hja den... :/ ps: har fiksa eksoslekasjen og radiatoren/vifta nå.. endelig i orden igjen :D hehe. skal muligens se på den i ådal`n i dag. sier ifra jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 okay!! ta å send mld eller send inne på forumet er om du kjøper den eller ikke da!! må jo tenke på at det er fyll styling of senking og felger på bilen min da.. og alt er klart med kabler å sånn for stor stereo... reiner med at det ikke er med noe av dette på den du skal ha siden det er en voksen persjon som har hatt den!!! :D bare tenk på det!!:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partyman Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39457 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdas Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 integrale som nick og du våger å tenke på og kjøpe bmw ? heia !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg