Mats`ern Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Dette er en liten film der jeg lekte meg litt med videoen til Rocco - Generations of love. Det er nå en gatebil våler versjon :D http://baerum.toosmooth.no/SeRiaLkiL/gatebil/ evnt http://sexten.mislykket.no/ den er 24 mb Takk igjen til Marius & Johannes for hosting Kom igjen med kommentarer ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Det var da ikke så aller verst video:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 denne var det jo ikke mange som hadde sett gjennom natta.. :rolleyes: Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 har ikke sett den originale generations of love jeg men, denne var jo meget bra! :) credit skal du ha. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Ålreit video :) Kunne kanskje prøvd som Pudding gjorde i G60video'en sin at han viser bilder i samme takt som beaten, ble litt forvirra, men er vel bare meg :rolleyes: Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Jorgen Ålreit video :) Kunne kanskje prøvd som Pudding gjorde i G60video'en sin at han viser bilder i samme takt som beaten, ble litt forvirra, men er vel bare meg :rolleyes: jeg hadde nok med å få danserne til å treffe beaten jeg :D hehe.. dette var egentlig bare noe jeg gjorde mens jeg kjedet meg et par timer før jeg skulle på kino.. blei meget fornøyd selv. så da.. det med bildene har jeg faktisk aldri tenkt over :P før nå :rolleyes: Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Er dørene feil vei på den passat'en på førsten eller? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by rairai Er dørene feil vei på den passat'en på førsten eller? Tja, de åpner feil vei kan du si.. Suicide doors kalles det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Syns filmen var stilig jeg. Flere slike! :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 *Gjesp.* Hvor er motorlyden? Hvor er onboard-filminga? Hvor er bildene av motorrommene? Sugen sang, btw. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng *Gjesp.* Hvor er motorlyden? Hvor er onboard-filminga? Hvor er bildene av motorrommene? Sugen sang, btw. #1 Det er en musikkvideo . ergo ingen motorlyd #2 Onboard filming sux så sant man ikke har stativ #3 Motorrom er ikke lett å ta bilde av når ingen har panseret åpent #4 Smaken er som baken, Delt og hårete. jeg synes hvertfall sangen er fett Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinakarn Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Grei nok den, selv om kvaliteten burde vært bedre... Siter - 89 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg