Sycrob Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Tåkelyset bak på en 86 modell 320 har har ikke fungert, så i går var det dagen for å fikse problemet. Jeg koblet en ny lednig til den kontakta bak, og trakk opp ny ledning til bryteren foran, og så den bryteren fikk strøm når kjørelyset var på. Alt gikk akkurat etter planen, men så oppdaget jeg et nytt problem. Jeg har ingen anelse om hva som har skjedd, men nå fungerer ikke kjørelysa bak når jeg drar bryteren helt ut, de lyser bare når jeg har den i det miderste hakket (park) Det er ettermontert et rele på den, så jeg slipper å ta av og på kjørelyset når jeg starter den. Men vet noen hva som kan ha skjedd siden jeg ikke har lys bak når jeg setter på kjørelys foran, men bare lyser når det er park? Kan det være et rele som har tatt kvelden, eller er det noe annet. Jeg takker for alle svar, jeg er nemlig ganske tom for idèer, og håper det er noen kloke hoder her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Kan være lysbryteren din som er dårlig... har vært borti det før. lager jævla mye kvalm for lys greiene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 har hatt et lignende problem med min, den ene baklykta fungerte på park og den andre fungerte når bryteren var helt ut,,, det ble noen timer med feilsøking osv men alt resulterte i at jeg fantr ut at hele ledningsnettet er et jævla dass,, men jeg isolerte ledningene med en masse teip, tok ut bakplatene med pærene loddet de på nytt og deisa på en halv boks med kontaktspray og etter det har det stort sett virket! bremselysetdetter ut av og til da! men pærene går utrolig fort, virker som det blir for varmt eller noe! -83 mod:cool: Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sycrob Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Om det ikke er noen flere forslag, må jeg vel nesten bare juksekoble litt til EU godkjenninga om en drøy uke :P Men jeg er fortsatt åpen om noen har noen glupe idèer. Takker for foreløpige svar også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hadde det samme problemet på min, da var det en liten sikring på ledningen til baklysa som hadde rtki. Den ligger bak releene, i den store bunken med ledninger! :P For min del så dro jeg bare av sikringen og koblet sammen ledningene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 under dashen din ligger det en del rele, og så ligger det ei diode (svart plasthylse m/diode inni).. Eg hadde noke liknende problem som deg, og da skiftet eg den dioda og et rele, etter det funket det.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Et lite spørsmål vedr. lys og EU-kontroll: chrome'n på reflektoren til det ene nærlyset har begynt å flasse. Det er i nedre del av lykten så det påvirker ikke lyset så veldig mye. Går dette gjennom en EU-kontroll? Jeg trodde kanskje de bare sjekket at lykten var riktig stilt inn og at det lyste kraftig nok. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Beamer Screamer Et lite spørsmål vedr. lys og EU-kontroll: chrome'n på reflektoren til det ene nærlyset har begynt å flasse. Det er i nedre del av lykten så det påvirker ikke lyset så veldig mye. Går dette gjennom en EU-kontroll? Jeg trodde kanskje de bare sjekket at lykten var riktig stilt inn og at det lyste kraftig nok. Kan få mangel for sånt, jeg har i allefall fått det før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg