Gou Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 søkte litt , men var veldig lite og finne....... når folk vasker inni bilen så lurer jeg på hva folket bruker på dashbordet ? trenger en skikkelig vask nå (skal på interør rens , men trenger noen tips til innendørs vasking) help ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 eg bruker sånn cockpit shine... funker fett som faen i min på interiøret.. dash osv.. spray godt på og tørk godt av! Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg bruker varmt vann og såpe. Evt tar på shine etter at dashen er vasket ren. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg vasker først over med en fuktig klut, og går tilslutt over med noe cockpit shine, da er det skinnende rent etterpå. Gjør det jevnig, så er det ikke så mye å ta hver gang ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 bruker slik cockpit shine jeg også. funker fett! Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg