Gå til innhold

Bmw 320i e36 MÅ BORT STRAKS!

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

Originally posted by _DuDe|

Kan nok ikke slege en for 60 som den er nå nei..... er en skal komme å se på den.. å han har bytt 65 uten styling.....

 

heisann. jeg er interessert. er det du som jobber på VA-tech?

 

jeg bor på jevnaker skjønner du, mener å ha sett deg på statoil om morgenen.

 

EDIT: Jeg kan by litt mer en 65 000... men gjerne med litt styling osv da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=37810

der er det noen bilder ihverfall.... akuratt nå å er bilen med defekt radiator og slure vifte.. kan selges som den står nå!! selger bilen helst med styling.. unntatt m3speil..... har vært i hønefoss med den ja.. men det er nok en stund siden... er så skjelden man ser en sånn bil med lakkerte lister,dørhåndtak og bliklys.. er så nice ass( j har det)

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

Integrale:

hvor mye er du interesert i å gi for bilen da?? litt mere enn 65tusen ja... må ihvertfall litt høyere enn 65 før j selger den!!

 

desverre tror jeg ikke bilen din er interessant lenger... du må gjerne si ifra til han i nord norge at han kan komme å se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julius:det var jo kjempe billig da!! men den var vel anntagelig ikke så strøken nei!! får jeg igjen 70-75 for min så er j fornøyd nå.. for j har kjøpt en annen bil som j går å venter på!!!:DD derfor den må bort nå skjønner du!!:mad:

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

julius:det var jo kjempe billig da!! men den var vel anntagelig ikke så strøken nei!! får jeg igjen 70-75 for min så er j fornøyd nå.. for j har kjøpt en annen bil som j går å venter på!!!:DD derfor den må bort nå skjønner du!!:mad:

 

 

hm.. 70 000 er kanskje den prisen jeg eventuelt vil gi. skal se på den andre nå i efta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår