_DuDe| Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Det er bilen jeg har bilde av til venstre:D Ring eller send mail for info.. selges billig ved hustig kjøp! Tlf:92013476 Mail: dj_bakken@hotmail.com Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Heisann! Jeg tar den for 60 000 jeg :) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 dobbelpost Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Jeg har sagt hva jeg kan gi, men det er vel for lite for deg :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Jeg har også gitt deg et bud.. Men, virker som om du ikke er interessert.. Du må nok ned i pris gutt.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Kan nok ikke slege en for 60 som den er nå nei..... er en skal komme å se på den.. å han har bytt 65 uten styling..... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 bilder!? Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by _DuDe| Kan nok ikke slege en for 60 som den er nå nei..... er en skal komme å se på den.. å han har bytt 65 uten styling..... heisann. jeg er interessert. er det du som jobber på VA-tech? jeg bor på jevnaker skjønner du, mener å ha sett deg på statoil om morgenen. EDIT: Jeg kan by litt mer en 65 000... men gjerne med litt styling osv da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har du vært i Hønefoss med den bilen? Jeg mener at jeg så en sånn bmw for noen dager siden i byen. Det ser jo jævlig bra ut. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=37810 der er det noen bilder ihverfall.... akuratt nå å er bilen med defekt radiator og slure vifte.. kan selges som den står nå!! selger bilen helst med styling.. unntatt m3speil..... har vært i hønefoss med den ja.. men det er nok en stund siden... er så skjelden man ser en sånn bil med lakkerte lister,dørhåndtak og bliklys.. er så nice ass( j har det) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Integrale: hvor mye er du interesert i å gi for bilen da?? litt mere enn 65tusen ja... må ihvertfall litt høyere enn 65 før j selger den!! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Den uoffiselle listeprisen på denne bilen er 85000 kr så prisen er kurant. Jeg kjøpte nettopp en 320i 1991 Sedan for 39000 inkl. omreg. men dog ikke så strøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by _DuDe| Integrale: hvor mye er du interesert i å gi for bilen da?? litt mere enn 65tusen ja... må ihvertfall litt høyere enn 65 før j selger den!! desverre tror jeg ikke bilen din er interessant lenger... du må gjerne si ifra til han i nord norge at han kan komme å se på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 julius:det var jo kjempe billig da!! men den var vel anntagelig ikke så strøken nei!! får jeg igjen 70-75 for min så er j fornøyd nå.. for j har kjøpt en annen bil som j går å venter på!!!:DD derfor den må bort nå skjønner du!!:mad: Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by _DuDe| julius:det var jo kjempe billig da!! men den var vel anntagelig ikke så strøken nei!! får jeg igjen 70-75 for min så er j fornøyd nå.. for j har kjøpt en annen bil som j går å venter på!!!:DD derfor den må bort nå skjønner du!!:mad: hm.. 70 000 er kanskje den prisen jeg eventuelt vil gi. skal se på den andre nå i efta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg