Mission Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Hei. Lurte på om noen har erfaring med motorbytte i en audi a3 1997. Hvordan er det å få godkjent dette? (Det er skivebremser både foran å bak på bilen, og effekten øker fra ca 100 hk til 150hk) Hvordan er det med omregistrering og lignende? Må jeg betale noe ekstra for å få den godkjent når det er en såpass "ny" bil? Må jeg bytte bremser? (Jeg ønsker ikke info om selve ombyggingen, eller hva dette vil koste med tanke på innkjøp av motor osv) Med vennlig hilsen Marius Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Må vel betale hk avgift når bilen er nyere enn 96, ca 1000 kr pr hk... :rolleyes: (om jeg husker riktig) Billigste og beste er å kjøpe A3 1,8t, sparer tid og penger.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by borabora Må vel betale hk avgift når bilen er nyere enn 96, ca 1000 kr pr hk... :rolleyes: (om jeg husker riktig) Billigste og beste er å kjøpe A3 1,8t, sparer tid og penger.... Auch, visst det stemmer! Hadde vært moro med en litt vassere motor her også..:) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Det hørtes usansynlig mye ut Bora? Da er det ihvertfall lurest å kjøpe ny bil ja =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by a3fanatic Det hørtes usansynlig mye ut Bora? Da er det ihvertfall lurest å kjøpe ny bil ja =) Tenk på at det er staten som krever inn så ser du logikken i det... Eller ikke. :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg