TurboCG Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Da har jeg endelig blitt nesten ferdig med golfen, men mangler å sette på klare tåke/blinklys, har de liggende men har bare ikke orka enda.. :) Blir nødt til å sette i ny motor og nye bremser etterhvert og merker jeg. Og så skal det vel noe dekor på etterhvert. Nye lykter: Ny farge på instrumentene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 denna va snasin..... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Dritfet :) Gått noen timer arbeid her ser jeg! Åssen baklykter er detta? Kromma rundt glasset? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by cREATURe Dritfet :) Gått noen timer arbeid her ser jeg! Åssen baklykter er detta? Kromma rundt glasset? Takk :) Tror det er lykter fra FK, kjøpte de brukt fra Corfic her på forumet for en stund siden. Er kromma rundt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 pen golf men, herregud mann du må få senket den:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by audi-maniac pen golf men, herregud mann du må få senket den:D Er senka 40/40, skal 20 mer ned foran. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 røde dioder???? :eek: hvem?hva?hvor?!? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by mono røde dioder???? :eek: hvem?hva?hvor?!? Tenker du på dash-lysene? Har bare tatt og lakket originalpærene, og fjernet den grønne plasten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ah ok, har leita ræva av meg etter lilla dioder, men endte opp med blå, som bare ligger å slenger, har ikke orket og montere enda. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Det ble jækla pent TurboCG. Liker looken din! :D Må si jeg likte dem baklyktene ekstra godt også, du har ikke et nærere bilde av dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Detta så meget pent ut må jeg si!:) Skikkelig pent gjennomført! Kommer til å hjelpe mye med nye lys i fangeren foran, på helheten altså! Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Virka veldig fin i lakken..!! Hellakkert nylig? Tøft at du har tatt bort viskeren på bakluka da! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by TurboCG Tenker du på dash-lysene? Har bare tatt og lakket originalpærene, og fjernet den grønne plasten.. Har du brukt tusj? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Den bilen var _sinnsykt_ nydelig!!! Men vær så snill å ikke sett på noe dekor på den. Den er jo perfekt i lakken, og med den cleane looken veier det opp for eventuell dekor. Less is more er det vel noe som heter :) Hva slags specs er det på den; årsmodell og motor? Hva slags eksos har du montert, synes det liknet litt på Supersprints enderør?? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg