acoupe Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 hei ! Jeg er ute etter styling til bilen min nå. Men er litt usikker på noen ting. Har en audi coupe 91.mod typ89. Jeg har kikket på flere sider med styling og knapt funnet noe som helst til audi coupe typ.89, men kun til audi 80 typ.89. Vil styling til audi 80 typ.89 passe til bilen min ? Fant en del til audi coupe b4, men vil frontfanger, sideskjørt og bakfanger til coupe b4 passe på min coupe typ.89 ? Håper noen kan gi meg noen bra svar så jeg får litt klaring i dette :) mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg skal kjøpe audi 80 coupè nå snart trur jeg og lurer på mye av det samme :D http://www.psgbodystyling.co.uk/audi_80_90.html i følge denne sida så ser det ut som om 80/90 går for det samme, jeg kan heller ikke se den store forskjellen... jeg vil og ha styling tips :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by acoupe Jeg har kikket på flere sider med styling og knapt funnet noe som helst til audi coupe typ.89, men kun til audi 80 typ.89. Vil styling til audi 80 typ.89 passe til bilen min ? Jepp dette passer. Er akkurat samme karosseri. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 flotters. Den er altså ikke lengre heller ? tenker da på sideskjørt. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg