Otto von Bismarck Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Mandel godDAMN ! 510 000 på en pevgått`? det er nesten like sykt som om bestemora mi skulle blitt 140 år! :D Tro det eller ei, for noen år siden fant jeg en Peugeot 605 til salgs som hadde rullet over en halv million, som dessuten var velholdt og i teknisk god stand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Pudding Hehe det var Første dagen jeg kjørte bilen da, og har en lekk turboslange så jeg mangler litt effekt ;) Garranterer å komme under 8 sek med kjerra hehe I medvind og med god tro kommer du under 7 sekunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck I medvind og med god tro kommer du under 7 sekunder! Såpass... den er pokker så mye raskere enn vanlige folk tror ja. Anngående det at den går langt. Hvorfor tror dere et er så mange i afrikanske land som bruker den som Taxi da? Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ikke den første bilen til pudding som har gått langt, har ikke passelaten gått over 400 000? Tydelig at pudding satser på å runde en mill med en av de;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Peugot 605 Diesel som gikk som taxi hadde vandra 850Tkm. Men da var den ikke noe igjen av da.. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Den plassen på fjellet der du burner på grusplassen der har jeg pissa og tatt en sigg:D (hvis det er rett etter etne på vei over haukeli retning oslo;) ) Holdte også nesten på å legge igjen GTi Leppa mi på kanten opp fra den plassen;) men det gikk bra Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 hehe Ikkeno som å burne i den norske fjellheimen ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Pudding Uff og fy.. valgte å kjøpe fransk bil for jeg har hørt mye negativt om talbot motoren... også har den gått 510 000 så jeg dro til etne og henta vraket med rusthull i bagasjen ;) (ingen vet hvor etne er skal jeg love dere) Bilde: Video: pug505turbo.wmv jada den spoler like bra på asfalt.. har bare ikke fått kjøpt mer bakdekk ennå ;) Snadder bil!! Den kan faktisk bli ganske kul :D Jeg vet også hvor Etne er:) Var det ikke der United (filmen) ble spillt inn? Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by jarli Var det ikke der United (filmen) ble spillt inn? Jo. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg